Nazwa forum

Opis forum


#1 2010-07-02 08:00:08

Firma

Administrator

Zarejestrowany: 2010-07-02
Posty: 13
Punktów :   -1 

Regulamin

GRACZE:

1. Użytkownik przystępujący do rozgrywek musi posiadać własną, oryginalną oraz zaktualizowaną wersję gry.

2. Użytkownicy zobowiązani są do wpisania STEAM_ID w profilu.

3. Użytkownik zobowiązany jest do gry na nicku wprowadzonym w profilu lub podobnego, który nie utrudnia identyfikacji.

4. Zabronione jest używanie nazw użytkownika oraz opisów o wulgarnej treści, bądź obrażające drugiego zawodnika.

Rozgrywanie Meczy:

1. Mecze rozgrywane są systemem 1on1, MR12, 2 mapy (Twoja oraz rywala)

2. System punktacji w lidze to: 3pkt- Zwycięstwo, 1pkt- Remins, 0pkt- Przegrana.

3. Jeżeli w czasie rundy nożowej przeciwnik schowa się, aby wygrać rundę przez wyczerpanie limitu czasu - drużyna, która się schowała - przegrywa.

4. Po rozegraniu 12 rund następuje zmiana stron.

5. W przypadku remisu (12:12) mecz zostaje zakończony.

6. Mecze rozgrywane są bez obserwatorów (spectator). Możliwe jest podłączenie HLTV (delay 90) za zgoda obydwu stron. W przypadku, gdy jedna ze stron nie zgadza się na HLTV, musi ono zostać usunięte z serwera.

7. Status (należy wpisać w konsoli "status", a następnie "snapshot") powinien zostać zrobiony przez obydwóch zawodników przed rozpoczęciem meczu oraz przy każdym opuszczeniu oraz ponownym wejściu na serwer gracza.

8. Każdy gracz ma obowiązek nagrywać własne demo poprzez "record nazwa_dema" i udostępnić je na prośbę rywala lub administratora. Demo z HLTV nie zastępuje dem nagrywanych przez graczy.

9. Każdy zawodnik ma prawo do jednej 3min pauzy tylko w przerwie między ćwiartkami lub na samym początku rundy (podczas freezetime).

10. Maksymalny czas, w którym gracz może się spóźnić na mecz od zaakceptowanej wcześniej godziny to 15 minut. Po upłynięciu tego czasu przyznawane są punkty osobie która była. Nieprzybycie przeciwnika musi być udokumentowane screenshotem z serwera zawierającym aktualną godzinę i STEAM_ID zawodników na serwerze.

11. W Chat ogólnym zabronione jest pisanie jakichkolwiek tekstów prowokujących bądź obraźliwych, każdy kto obrazi przyznawane mu są pkt karne. (Dowód: Screen Chat zrobić)

Lista map:

- de_dust2 (only A)
- de_inferno (only Maly)
- de_nuke (only Gora)
- de_train (only Otwarty)


Ustawienia Serwera na którym zostanie rozegrany mecz:

Kod:
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_buytime "0.25"
mp_c4timer "35"
mp_chattime "5"
mp_consistency "1"
mp_decals "300"
mp_fadetoblack "1"
mp_falldamage "1"
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcecamera "2"
mp_forcechasecam "2"
mp_freezetime "5"
mp_friendlyfire "1"
mp_kickpercent "1"
mp_limitteams "0"
mp_logdetail "3"
mp_logecho "0"
mp_logfile "1"
mp_logmessages "1"
mp_mapvoteratio "1"
mp_maxrounds "0"
mp_roundtime "2"
mp_startmoney "800"
mp_timelimit "0"
mp_tkpunish "0"
mp_winlimit "0"

allow_spectators "0"
decalfrequency "60"
edgefriction "2"
host_framerate "0"
log on
pausable "1"

sv_accelerate "5"
sv_aim "0"
sv_airaccelerate "10"
sv_airmove "1"
sv_allowdownload "1"
sv_allowupload "1"
sv_alltalk "0"
sv_cheats "0"
sv_clienttrace "1"
sv_friction "4"
sv_gravity "800"
sv_maxrate "25000"
sv_minrate "2500"
sv_maxupdaterate "101"
sv_minupdaterate "20"
sv_maxspeed "320"
sv_proxies "1"
sv_send_logos "0"
sv_send_resources "1"
sv_stepsize "18"
sv_timeout "65"
sv_voiceenable "0"
sv_wateraccelerate "10"
sv_wateramp "0"
sv_waterfriction "1"


1. Podczas meczu należy wyłączyć wszystkie pluginy (amx & amxx) utrudniające rozgrywanie meczu.

2. Serwer obowiązkowo musi być serwerem STEAM zabezpieczonym systemem Valve Anti-Cheat Secure.

3. Zawodnik ma prawo nie zgodzić się na rozegranie spotkania na niepoprawnie skonfigurowanym serwerze. Jednak, jeżeli wyrazi zgodę na grę i ją rozpocznie, zła konfiguracja nie może być podstawą do konfliktu.

Ustawienie zawodników:

1. Jakakolwiek podmiana tekstur i modeli gracza jest zabroniona.

2. Obowiązkowo należy grać na ustawieniach OpenGL.

3. Wymagane są oryginalne modele Counter-Strike 1.6

4. Posiadanie komendy "net_graph 3."

Dozwolone skrypty:

- skrypty do szybkiego kupowania.
- szybkie przełączanie broni (hud_fastswitch 1)
- skrypty służące do nagrywania dem
- wyłączniki (skradania i kucania)
- skrypty duck- jump

w CFG znajdować musi się:

Kod:
color depth (głębia kolorów) 32bit
- ex_interp 0.01-0.03
- rate 20000-25000
- cl_cmdrate 80-101
- cl_updaterate 80-101
- cl_cmdbackup 2
- cl_showevents 0
- cl_pitchspeed 225
- cl_movespeedkey 0.52
- cl_pmanstats 0
- cl_lc 1
- cl_lw 1
- gl_max_size ≥ 256
- gl_monolights 0
- gl_picmip 0
- gl_playermip 0
- gl_polyoffset 0.1 lub 4
- s_show 0
- s_a3d 0
- d_spriteskip 0
- fastsprites 0
- lightgamma 2.5
- texgamma 2.0


Oszustwo:

* Czitowanie, używanie jakichkolwiek wspomagaczy - Ban w lidzę+ BL
* W przypadku braku zgodności STEAM_ID użytkownika z podanym na stronie, mecz zostanie nie wzięty pod uwagę administracji.
* Zabronione jest używanie jakichkolwiek bugów (Błędów mapy) np. FlashBub, chodzenie po teksturach czy przechodzenie przez nie.
* Używanie tarczy jest zabronione.
* Podkładanie "cichej bomby", lub rozbrajanie jej "ciche rozbrajanie" jest zabronione.
* Podkładanie c4 w miejscach niemożliwych do rozbrojenia jest zabronione.
* Zabronione jest wychodzenie z serwera i ponowne wchodzenie w celu zdobycia $.

Wszystkich co złamią powyższe "*" zostaną zbanowani, bądź otrzymają punkciki karne.

Podmiany plików
Wszelkie podmiany plików (z wyjątkiem skórek steama) są zabronione. Skórka steama zmienia jedynie wygląd samego steama, bądź konsoli.

Zmiana modeli, celownika, HUD`u, tabeli lub innych plików jest zabroniona. Modele HighFPS są zabronione. Będzie to karane rundami karnymi (czyt. dla Ciebie runda - dla przeciwnika + lub odwrotnie).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.054 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skilene.pun.pl www.wspolnota-zwycieska.pun.pl www.2lo.pun.pl www.chormaprobe.pun.pl www.warszawawlochy.pun.pl